Mi van a telefonomon? — Telefon tour

Sziasztook! A mai post-ban elhoztam nektek egy telefon tour-t, ugyanis ma kaptam meg az új telefonomat, ami egy Xiaomi Redmi Note 8T. Nagyon megtetszett nekem ez a telefon, ugyanis nagyon sokszínű. Rengeteg mindent tud. Kezdjünk is bele! 

Nekem a fehér szín van meg. Szerintem ez az árnyalat igazán csajos és gyönyörű. A kamerák hátul engem azonnal megvettek. Van egy ultra széles látószögű, egy 48 mpx-es kamera, illetve még másik kettő kamera a jobb zoom-hoz. Ezenkívül van portré, panoráma mindkét oldalon, és lassított felvételre is van lehetőség, amit már a tesztjeim során ki is próbáltam. A gyorstöltő (18W) egyszerűen fantasztikus. Az előlapon találunk egy noch-ot is.

Nem vagyok a Tech2-s Laci! Belinkeltem alulra nektek a videóját. Ha jobban meg szeretnétek ismerni a mobilt. 

Íme pár kép a tesztemről:

Akkor most pedig jöhet a telefon tour, hogy még is mi van a telefonom. Lássuk! 
ez lenne a home page-m

ez a következő oldal

ez pedig a naptáram. 
Nekem nagyon tetszik eddig a telefonom. Ha valakinek szüksége van jó telefonra, annak ajánlom. 

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag


Megjegyzések

  1. Szia, Jasmine!! 💜 Örülök, hogy tetszik a telefonod, legyen benne sok örömöd, használd egészséggel!... 😉 Nálam egyik alapvető tulajdonsága egy "jó" telefonnak, hogy lehessen vele szépeket fényképezni.
    Nekem Samsung Galaxy(s őrzői) A40-esem van, tavaly karácsonykor kaptam a rokonaimtól, úgyhogy mostmár tudok rá sok zenét és fotót letölteni! Jee!😊❤🎹🎶
    Sok kitartást, már nincs is olyan messze a megváltó Vacanță!! (Vakáció. ) 😬😮💕

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen