Tablet személyreszabás — Ahogy én csinálom

Sziasztook! A mai blogposztban az egyik kedvenc témámról lesz szó, illetve egy mini sorozatot is elindítok ezzel. Ugyanis ma a tabletemet fogjuk együtt személyre szabni! Nem is húzom tovább az időt, kezdjünk is bele!

Mindenekelőtt azt szeretném elmondani, hogy sajnos androidos eszköz híján arról nem fogok tudni ma semmilyen tippet/tanácsot mondani, de remélem azért számotokra is érdekesnek fog bizonyulni a poszt.

1. Téma kiválasztása:

A tablet (és egyébként laptop, telefon, óra, stb.) elkészítésének első fázisa a téma kiválasztása. Itt láthatjátok az előtte verziót, és majd a poszt legvégén az utánit is. Mivel most karácsony volt, ezért kevertem a Miraculous szeretetem az ünnepi hangulattal, így jött létre ez a kompozíció. A szünetben megnéztük a húgommal a Walter fiúkat a Netflix műsorán, sőt én még a könyvet is elolvastam és most jelenleg nagyon Walteres hangulatban vagyok, szóval úgy döntöttem, hogy az eszközöm fő témája "Az életem a Walter fiúkkal" lesz, a szereplők pedig Jackie, Cole és Alex. Kezdésképpen létrehozok egy Pinterest táblát azokkal a képekkel, színekkel és motivációs szövegekkel, amelyek tetszenek és beleillenek a témába. Ezután pedig már csak annyi van hátra, hogy letöltsem a képeket és elkezdhessünk tervezni.

2. Alkalmazások:

  • Pinterest: ötletgyűjtés, képek keresése, inspirálódás
  • Widgetsmith: widgeteket hoz létre, rengeteg fajta közül van lehetőség választani
  • Parancsok: ezzel az appal lehet elkészíteni az alkalmazásokat
3. Alap ötlet:

Most a karácsonyi téma után egy sokkal letisztultabb kinézetre vágyok, emiatt úgy döntöttem, hogy az appok "képei" színek lesznek, semmi kép vagy minta. Cole és Alex képei lesznek a középpontban, de néhány Jackie-vel közöset is befogok illeszteni.

4. Widgetek létrehozása:

A képek letöltését követően elkészítettem a kicsi, közepes és nagy widgeteket a témának megfelelően, majd pedig az eredeti, megszokott helyükre beillesztettem őket. Íme a "végeredmény":

5. Háttér:

Hátteret többféleképpen lehet készíteni, azonban ezek a színek annyira tetszettek, hogy úgy gondoltam, készítek egy képet hozzá procreateban. A háttér a főképernyőre készült, a zárolt képernyőre az egyik country living képet helyeztem el. A zároltképernyő személyreszabása következett. Az óra színe fehér lett, stílusa egy kicsit más, mint korábban. A főképernyő nem tetszett, ezért a "festett" képet elmosva állítottam be.

6. Ikonok:

Ez a legunalmasabb és legmacerásabb része az egész procedúrának, de ma, mint mondtam, egyszerűen fogjuk véghez vinni. Lépésről-lépésre megmutatom a folyamatot. A Parancsok alkalmazásba kell belépnünk, majd a jobb felső sarokban a "+" jelre kattintva belépünk a parancs létrehozó menübe. Bal oldalon az "Új parancs" név helyére írjuk be, milyen alkalmazása lesz szó. Példaként az Instagram-mal fogom bemutatni a folyamatot. A jobb oldali listából "A(z) App megnyitására kell mennünk, és kiválasztani az Instagramot. Ezt követően a jobb oldali listából átmegyünk at információkra, majd a "Hozzáadás a főképernyőhöz" gombra nyomunk, ahol előjön egy újabb kis menü. A nevet és az ikont tudjuk itt megváltoztatni. Ha a képünket kiválasztottuk már kész is egy ikonunk! Az összes alkalmazással eljátszom ezt, amelyet szeretnék látni a főképernyőmön.

7. Áttekintés:

Szerintem szép és egységes, letisztult végeredményt sikerült létrehozzak. Természetesen nálam valószínűleg a Cole-féle minta lesz gyakrabban látható.


Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

E-mail: jazoka.44@gmail.com

Instagram: @kjazmincsillag





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen