Hello 2021 – Céljaim

Sziasztook! Itt is volnék a legújabb posztommal (hogy egységes legyen a "poszt" szó, ezért mostantól igy fogom írni), melyben egy számomra igen új fajta dolgot fogok csinálni, mivel a céljaimat fogom bemutatni az elkövetkező évre vonatkozóan. Soha nem szoktam sem újévi fogadalmakat tenni, sem pedig célokat kitűzni (inkább csak álmaim és gondolataim szoktak lenni). Viszont idén ez megváltozik, mivel gondolkodtam milyen bejegyzést is írhatnék, és eszembe jutott ez, mint téma, és szerencsére vannak céljaim, amiket most ki merek tűzni. Nem is szaporítom a szót ezután a hosszas bevezető után, hanem kezdjünk is bele!

  1. Pénzt keresni, vagyis dolgozni: Mai napig fontosnak tartom, hogyha valami drágább dolgot kapok a szüleimtől, én is tegyek bele valamennyi pénzt. Viszont természetesen vannak olyan dolgok, amiket pedig egyedül szeretnék megvenni és megkeresni rá a pénzt is. A Diákmunkák ezért szuperek. Nagyon ritkán 15 éves kórtól, főként 16. életévüket betöltő diákok tudnak munkát vállalni. Magyarországon több diákmunka-szövetség is a segítségünkre lehet (MelóDiák, Fürge Diák stb.). Szerintem ezt nem kell túl magyaráznom, szeretné egy kis pénzt gyűjteni a következő célomhoz, illetve egy tárgyra is fáj a fogam, viszont az nélkülözhető teljes mértékben.
  2. Gyűjteni jogosítványra: Nálunk itthon a jogsi téma elég gyakran előkerül a szembetegségem miatt, amiből szerencsére gyógyulok, és a szemem is erősödik, ennek ellenére félek, hogy esetleg nem engedik majd, hogy vezessek, de ez egyelőre a jövő zenéje, addig pedig gyűjtögethetek rá.
  3. Nyelvvizsgák: Szerintem ezt sem kell túlmagyarázni szeretnék idén legalább egyet, ha erőm, időm engedi akkor kettő nyelvvizsgát is letenni. Ha nyelvet szeretnétek gyakorolni ajánlom, hogy keressetek levelezőtársakat (Kíváncsiak lennétek egy "Hogy legyél jó levelezőtárs-Kisokos" c. posztra?). Sok alkalmazás van, amelyeket ajánlani tudok, ha érdekel a téma, írjátok meg, és készítek egy bejegyzést szívesen erről is.
  4. Mondanám, hogy több posztot is írnék szívesen, de egy dolog van, ami meggátol, az pedig az, hogy lusta vagyok. Valamint nem kapok Tőletek visszajelzéseket, pedig az olvasószámom egyre csak gyarapszik, aminek el nem tudom mondani mennyire örülök, viszont szeretném, ha néha-néha írnátok véleményt (negatívat, pozitívat is), ötleteket, vagy amikre kíváncsiak vagytok, vagy esetleg megválaszolhatjátok a napi blog kérdést is. Fontos számomra, hogy a nézőtáborom őszinte legyen velem, remélem nem tartjátok nyálasnak ezt az egész bekezdést. Nem a kommentek számára, és nem is az olvasók számára megyek, hanem szeretném megosztani a gondolataimat Veletek, akik velem vagytok már másfél éve. A blogom egyfajta párbeszéd én kérdezek vagy mondok valamit, Tőletek pedig választ remélek, de sajnos ritkán kapom meg. Pedig mennyi fantasztikus embert tudnék megismerni. Volt egy komment, amit lejjebb láthattok. Nagyon boldoggá tett. Remélem még olvasol kedves felhasználó. Köszönöm, hogy itt vagytok! 
    Szia Jázmin!Nagyon tetszik ez az írásod is. Számomra is nagy kérdőjel, hogy a mai fiatalság miért nem vesz kezébe könyvet, nem hogy többször, hanem soha!!Sajnos igazak az okok amiket te is itt megfogalmaztál.Szerintem ezek mellett a szülők is hibásak, mégpedig nem is kicsit. Szomorú...Azokban a tinikben bízom amilyen te is vagy! Az ilyen emberkék, akik igy gondolkoznak fordíthatják jó irányba a világot. Ezt ne vedd tehernek, ez bizalom és hit Bennetek :) Tudd, hogy mit érsz, használd fel jól azt a tudást, bölcsességet, ami már most benned van :)

  5. Ha már a bejegyzéseknél tartunk, Apukám felhívta a figyelmem arra, hogy a korábbi posztjaim hemzsegnek a hibáktól (ezt én is észrevettem sajnos), ezért 2021 arról is fog szólni, hogy visszamenőleg javítani fogom ezeket a hibákat, hogy élvezhetőbb legyen az oldalam.
  6. Tovább dekorálni a szobám, főként az íróasztalom: Számomra nagyon meghatározó, hogy hogyan és miképpen néz ki egy-egy ember szobája, lakhelye, hiszen ez nagyban meghatározza magát az embert is. Én folyton dekorálom, és szabom személyre a kis tanuló sarkomat, és nagyon tetszik eddig, alig várom a következő dekorációs elemet.
  7. Tovább futni: Rávettem több embert is tavaly, hogy kezdjen el futni. Ez világ legjobb sportja szerintem. Viszont sikerült jól megfáznom, és 3 hétig gyógyultam, még mindig nem vagyok a legjobban, de alakulok. Várom, hogy mehessek újra. Titeket is bíztatlak erre, és tudom, hogy minden egyes lépés vagy megtett méter fárasztó és nehéz, de legyen valami motivációtok, nekem az volt régen, hogy menőzhetek az eredményemmel a barátaim előtt, tudom nagyon bugyuta gondolat, de segített, utána később áttértem arra, hogy már nem számít ki mit gondol erről, hanem azét futottam, mivel már hiányolni kezdtem a napirendemből. Sok kicsi sokra megy, először 1 vagy 2 km.t fussatok, gyaloglásokkal. Fokozatosan emeljétek a távot feljebb és feljebb.
  8. Kirándulni a családommal vagy a barátaimmal: A korona vírus természetesen a nyaralásokat is nagyon sok családnál tönkretette, ezért is mondhatom, hogy szerencsés vagyok mind a körülményekhez képest, mind pedig általában véve is, hiszen eljutottam Horvátországba a nyáron, amiért nagyon hálás vagyok a szüleimnek. Mivel pontosan 21 nap múlva betöltöm a 16-ot, úgy gondolom egy-egy mozizásra vagy például egy kastély vagy vár megtekintéséhez a barátaimmal elég nagy vagyok, de ez majd még elválik.

Ennyi célt bírtam kitűzni magamnak egyelőre, mivel olyat nem akartam írni, hogy le szeretnék fogyni, mivel úgy is tudom, hogy valószínűleg nem tudnám betartani, de attól még megpróbálhatom. Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek és sajnálom, hogy idén nem volt "Évi visszatekintő poszt", viszont nem nagyon tudtam miket is írhatnék. Történtek jó dolgok, de annyira sok sajnos nem, hogy legyen értelme bejegyzésbe foglalni. A karácsonyi ajándékaimat azért leirom (Fontos! Nem dicsekedni szeretnék, hiszen tudom mennyire nem érdemlem meg ezeket az ajándékokat, és hogy mennyire sokat dolgoztak a szüleim értük, nagyon hálás vagyok Nekik) kaptam először is az adventi naptárban rengeteg szuper dolgot (Santoro pecsétkészlet, lajháros tolltartó, kreatív pingvines kulcstartó készítőt, ecsetfilceket, még több filcet, tollat) ezután pedig Szenteste a fa alatt lapult számomra egy csodaszép Anekke válltáska, egy óriási tűfilckészlet (Köszönöm a Nagybátyámnak innen is), pizsi, egy okoskarkötő, egy parfüm (Amit Anyától loptam :D), egy vers a kistestvéremtől (Köszönöm Neki is, a blogja a linkeknél van), egy fésűt. Barátnőmtől cuki közös képeket, egy csodás rajzot a kedvenc F1-es pilótáinkról, és sok-sok csokit kaptam (Köszönöm Biuska). Családi ajándékként pedig a 2019-ben kapott PlayStation-höz kaptunk jó pár kiegészítőt és játékokat, ezekért is nagyon hálás vagyok. Köszönök mindent Nektek, akik itt voltak ebben az évben. Az utolsó posztomon lévő megtekintésszám volt Tőletek a legszebb karácsonyi ajándék. Köszönöm. Egészségben gazdag boldog új évet kivánok minden kedves embernek és családjának, aki ezt látja. A következő posztban találkozunk. Addig is legyen csodaszép napotok. Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak! 

Linkek:

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag


Megjegyzések

  1. HALOOOO! ICH BIN AUS DEUTSCHLAND GEKOMMEN UND DEIN BLOG IS TOTAL WUNDERBAR!!

    VálaszTörlés
  2. JUSMANN!!! MI AZ, HOGY NEM ÉRDEMLED MEG???!!! Ó, hogy a jósâgos bestye-agár-mindenfiât!!! Aki ilyet mond rád, felnyársalom a pennámmal!! Gonosz és teljesen értelmetlen dolog ezt állítani! MINDENKI MEGÉRDEMLI AZ AJÂNDÉKOKAT TETTEKTÔL ÉS KINÉZETTÔL FÜGGETLENÜL!!Meg amúgy is, Te mit csináltál! Isten bizony, aki ilyet mondott rád, annak elég rossz napja lehetett... Nem lehetsz egy céltábla, alávetve mások kénye-kedvének!! Tök mindegy, ki az!! Erôsítsd meg magad odabenn, ne vedd magadra, mert ez EGYÁLTALÁN NEM IGAZ. ENNYI ERÔVEL én is mondhatnám, hogy nem érdemlek meg semmit, csak mert pár ember (aki ugyanannyit ér mint én) ezt állítja!!!

    VálaszTörlés
  3. Egyébként... Az újévi tervek...!!!😁
    1./Be akarom fejezni a könyvemet, amit már írok egy ideje, de hál' Istennek jól megy, és már szinte az összes fejezettel kész vagyok!!Hú, nagyon jó, egyszerre borzongató, romantikus és szomorú!! 🌲🌺🌸
    2./ Szeretnék ajándékokat (mégpedig jó sokat!!)csinálni a szerelmemnek, hiszen tudom, hogy nagyon bírja ôket (is)!!
    3./ Akarok egy csomót olvasni, és nem egy csodát felfalni a várólistámról, amik ott hurrognak a zongorám fölötti polcról, hogy..."Gyere... Olvassss!!!..."
    4./Akarok csinálni egyfajta albumgyûjtést, amiben elmesélem a dalaim "történetét", és a dalok történetileg, idôrendi sorrendben lesznek!!
    6./ Alig várom, hogy találkozhassak a szerelmemmel, és jól megölelgethessem!!
    7./Meg persze a jó öreg People Team tábort, benne az ördöngôs, mindent kiforraló, bosszúszomjas Murvāval!!!
    Hát (többek kôzött) ezeket baromira várom az évben, nem egybe MÁR BELE IS KEZDTEM.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen