Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Sziasztook! Ebben a mai posztban elhoztam nektek a kedvenc drogériás termékeim, amelyek főleg sminktermékek lesznek, de van egy-két termék, amely más kategóriába sorolandó. De nem is húzom tovább az időt, vágjunk is bele!

1. Rossmann:

  • A Rossmannban megvásárolható termékek közül kettőt hoztam el erre a listára, a Rival Loves Me márkától
  • Az első kedvencem a Rival Loves Me-től egy púder alapú pirosító, amely egy kicsit csillog és gyönyörű, barackos árnyalata van. Nagyon szeretem, mert ez a kedvenc színem pirosítok terén, szépen lehet eldolgozni, valamint a kis csillámok szép fényt kölcsönöznek az arcbőrnek. A jövőben szívesen kipróbálnék más, krémes pirosítókat is.
  • Aki ismer, az tudja, hogy élek-halok a különböző ajaktermékekért, ezért muszáj volt lecsapjak a (számomra legalábbis) új szájfényükre, ami kétségkívül a legszebb, legcsillogóbb szájfény, amivel eddig találkoztam. Ez a bronzosabb árnyalat van meg jelenleg nekem, de még megtalálható két csodás rózsaszín szín is.

2. DM:

  • A DM polcairól is választottam néhány kedvenc terméket, viszont nehéz döntés volt, hiszen mostanában a TikTok hatására sok Balra terméket próbáltam ki.
  • Halmosi Viki TikTok videóiban találkoztam először a Balea olajos 2in1 sminklemosójával, aminél én még jobb sminklemosót sosem próbáltam. Tényleg a legjobb, ha a szempillaspirál eltávolításáról beszélünk.
  • A Revox márkát ki ne ismerné? A fényvédőjük szintén "TikTok approved" termékké vált a tavalyi év során. Több fényvédőt volt már lehetőségem napi szinten viselni, viszont volt köztük olyan sajnos, amelyre allergiás reakcióval jelzett a bőröm. A kis csomagolás senkit ne tévesszen meg, elég sokáig elég a kis tubus. Kb. 4 hónapja használom az első tubusom, és még mindig van benne bőven, habár már fogyóban van, ezért be is szereztem az utánpótlást. Eszméletlenül hidratálja a bőrömet, puha érzetet és fényes végeredményt kapunk felvitel után.

3. Mindkettő helyen beszerezhető:

  • A harmadik kategóriába azokat a termékeket soroltam, amelyeket akár Rossmannban, DM-ben, vagy egyéb, más drogériákban (pl.: Müller) is be tudtok szerezni.
  • Az első márkánk az Essence, ami a kedvenc sminkmárkáim közé tartozik. Szájfényekben ebben a kategóriában sem lesz hiány, viszont először egy palettát mutatnék be, amely természetesen Disney témájú :D. Paletták terén mondhatni elég válogatós vagyok, ezer éve használok egy Catrice-es nude árnyalatokkal teletűzdelt csillámos palettát, amit nagyon szeretek, de már fogyóban volt nagyon, ezért is szorultam "cserére". Ez a szemhéjpúderpaletta pedig egyszerűen tökéletes volt. Pigmentált, szép, nude, matt és csillámos árnyalatok!
  • Az Essence nem régiben jelentette meg az új Juicy Bomb ajakolajakat. Nekem nagyon tetszenek ezek a termékek, azt azonban fontos kiemelni, hogy az applikátor meglehetősen kicsi, de engem az illatok kárpótoltak. Ezek az ajakolajok mind clear gloss alapúak, emiatt színt nem ad, csupán egy egészséges fényt.
  • Az Essence plumping gloss az egyik kedvenc szájfényem, gyönyörű fény, csillámok és természetes, "plumping-effect". Csak ajánlani tudom!
  • Maybelline lifter gloss: ez a szájfényt csakis azért tettem fel a listára, mert az illata elképesztő kellemes, karamellás. A tégely elég kis méretű, de a szájfény nagyon hidratál és természetes végeredményt kölcsönöz az ajkaknak.
  • A Maybelline Sky High szempillaspirála szerintem az a termék, amit senkinek sem kell bemutatnom. Mindenki ismeri, mindenki szereti! Íves pillákat kapunk végeredményben, nekem egyelőre a fekete árnyalat van meg, de a barnát is szívesen kipróbálnám a jövőben. Ami talán negatívum lehet, hogy elég gyorsan fogy.
  • Végül, de nem utolsó sorban a Carmex ajakápolóiról szeretnék pár szót mondani. Nekem a kedvenc ízem az epres, ananászos és a mangós. A klasszikus, cseresznyés sosem volt a kedvencem. Kipróbáltam nem régen a lime-os verziót is, az egyáltalán nem tetszett. De az epres Carmexért oda-vissza vagyok, ezt a körülöttem lévő összes családtagom, és barátom tudhatja :D.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻


Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

E-mail: jazoka.44@gmail.com

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Bye 2022… Hello 2023 — Ilyen volt 2022