Havi könyv ajánló — Ruby Saw interjú

Szia! A mostani postban Ruby Saw Írónővel beszélgettem. Nagyon kedves volt Melinda, és örülök, hogy egy kicsit jobban megismerhettem. Íme az interjú:

Az első kérdésem természetesen a volt iskolájához (ahova én is járok) kapcsolódott:

1. Hogyan emlékszel vissza a Táncsicsos éveidre? „Egyrészt kellemes meglepetés volt, másrészt csalódás. Mindig is ódzkodtam ettől az intézménytől, és ebben nagy szerepet játszott - az akkor még - Mezgével való rivalizálás. Ott szereztem érettségit, öt évet jártam oda, tősgyökeres mezgés vagyok. A Táncsicsban OKJ-s szakon voltam, és az sem volt elhanyagolható, hogy végül nem arra a szakra kerültem, amire jelentkeztem a kevés jelentkező miatt. Nem volt semmiféle előképzettségem, mégis úgy kezeltek - mivel a legtöbb osztálytársamnak volt -, mintha lenne. A tanáraimat szerettem, mint emberek, és volt, akitől sokat tanultam, de nem ez volt az a szak, amit szívvel-lélekkel akartam csinálni. Viszont a barátokat tekintve élmény volt az a két év.”

Ezután az írásról, és egyéb érdekességekről kérdeztem Ruby-t.

2. Mióta foglalkozol írással? „Általános iskolás koromban kezdtem írni, aztán, ahogy középiskolába kerültem ez lejjebb hagyott, végül 2013 óta foglalkozom aktívan vele.”

3. Mi az álmod? Beteljesült már? „Nem, ez még várat magára, de bízom benne, hogy hamarosan a kezemben, illetve a hasamban lesz. „Egy kisbaba a legnagyobb álmom, de azt se bánnám, ha ikreim lennének.”

4. Mi vagy Ki inspirált az írásra? „Sosem inspirált úgy senki, illetve volt egy ember tavaly. Ez igazából csak úgy jön. Legink zene hatására jönnek dolgok, de előfordult, hogy film is inspirált.”

5. Mit gondolsz, ebből meg lehet élni? „Nem. Sőt, ahhoz, hogy igazán érvényesülni tudjon az ember rengeteg pénz kell, meg protekció.”

6. Teljes munkában írsz vagy dolgozol mellette? „Dolgozom, és nem is szándékozom sosem csak az írással foglalkozni.”

7. A könyveknek (témája, sztorija) van köze a való életedhez, hozzád vagy csak kipattant a fejedből? „A legtöbb csak úgy jön. Viszont a Pillangó sorozatban van a saját életemből, tapasztalataimból. Nem véletlen a három férfi benne, mind szimbolizál az életemben valamit, illetve van bennem és Livben pár közös.”

8. Van olyan közeli ismerősöd aki nem támogatja az írást? „Hogyne lenne, viszont ők már nincsenek az életemben semmilyen formában.”

9. Tervezel gyerekeknek szóló könyvet írni? „Nem igazán. Ha édesanya leszek, valószínűleg utána sem. Az nem az én hatásköröm. ”

clip_image001Sikerült eljutnom Ruby első közönségtalálkozójára is, ami februárban volt, a könyvtárban. A Csak két lépés Észak könyvének volt a bemutatóestje. Rá egy napra elővettem a könyvet és három nap alatt kiolvastam. Nagyon tetszett, csak ajánlani tudom mindenkinek. Képet is tudtam készíteni az Írónővel:

Rubynak jelenleg már 4 könyve van kint, és 2 könyv van tervezőben. Bővebb információk, és Ruby elérhetőségei:





Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

E-mail: jazoka.44@gmail.com

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen