Havi zene ajánló

Sziasztook! A mai postban elhoztam neked azokat a dalokat, amiket nagyon sokszor meghallgattam augusztusban. Ha érdekel, olvass lejjebb.
  1. SZA X Calvin Harris-The Weekend: Ezt a zenét először a rádióban hallottam, de azonnal megtetszett, mert mindkettő előadót nagyon szeretem hallgatni.
  2. 5SOS ft. Julia Michaels-Lie To Me: Ezt a zenét Anyukám csengőhangjaként volt szerencsém megismerni. Azóta is minden nap hallgatom, és nagyon szeretem.
  3. David Guetta, Sia-Flames: Nagyon szeretem Sia-nak sok dalát, mivel nagyon különleges a hangja
  4. Clean Bandit ft. MARINA&Luis Fonsi-Baby: Ez az abszolút kedvenc nálam. Az eleje kicsit érdekes, mivel mások  a hangok, mint a dal további részében, a refrént pedig nem tudom megunni.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen