Havi zene ajánló

Sziasztook! A mai postban elhoztam neked azt a 6+1 zenét, amit egész júliusban hallgattam. Ezeket a zenéket nem rég ismertem meg, de mindet nagyon szeretem. Kezdjünk is bele!

  • One Republic-Rescue Me: Ez először nem tetszett, viszont, mikor megnéztem a klippet, akkor azonnal nagy kedvenc lett. Megéri megnézni és meghallgatni a zenét.
  • David Guetta, Bebe Rexha, J Balvin-Say My Name: Ez szintén egy latinosabb dal, de ezt is nagyon szeretem, hiszen van benne rap is, de nem sok, ezért nem szorul háttérbe a dal többi része.
  • Galantis, One Republic-Bones: Ez szintén jól ismert rádiós dal, de nagyon szeretem az egyenletes ritmusa miatt, és ami igazán megfogott benne, az a borítója volt. Igazi fesztiváli hangulatot csal bármelyik buliba, ahol felcsendül.
  • 5SOS-Want You Back: Összesen 3 számot ismerek és szeretek csak a 5 Seconds Of Summer-től, de talán ez a kedvencem. Ezt valahol csak futólag meghallottam, azután pedig 2 héttel ezelőttiig nem találtam sehol sem.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

  • E-mail: jazoka.44@gmail.com
  • Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen