Megtanultam rajzolni? — Jobb agyféltekés rajztanfolyamon jártam

Mindig is gondolkodtam azon, hogy el kéne mennem egy rajztanfolyamra, hiszen az iskolai jegyem se volt olyan jó, mint akartam, valamint én is éreztem, hogy nem megy igazán jól a rajzolás. Amikor szembe jött velem a hirdetés a facebook-on, azonnal lecsaptam a lehetőségre, és foglaltam helyet arra a napra. A mai postban a tapasztalataimat, élményeimet, észrevételeimet fogom megosztani veletek.

Többször volt rá alkalom, hogy a youtube-on ilyen videókat böngészgettem. Szerettem rajzolni a tanfolyam előtt is, most pedig egyszerűen ez az egyik hobbim. A nap 10000Ft-ba került és lehetett még 1000 Ft-ért rajzeszközöket igényelni. Ez  kis csomag egy gyurmaradírt, egy sima radírt, grafit port, 2B-s,4B-s, és 8B-s ceruzát, egy rotringot, hegyezőt, rajzlapot, ragasztót, kukucskálókat, képet (melyről rajzoltunk), táblát, zsebkendőt és fülpiszkálókat. 

Elméleti rész nem igazán volt, csak annyi, hogy soha sem a formákat kell figyelni (pl: egy szemet látok), hanem foltokat kell az árnyalatának megfelelően lerajzolni. Erre kell végig koncentrálni, és akkor működni fog a technika. Én egy nyuszit rajzoltam amivel kb. 4 és fél órát dolgoztam egy fél órás ebédszünettel. Bárki bármikor megállhatott pihenni, enni, inni vagy kezet mosni.

Nagyon jól éreztem magam a tanfolyamon, sok önbizalmat adott, hogy lebírtam rajzolni egy elég nehéz képet. Ha megtetszett nektek is a tanfolyam, akkor itt van az oktatómnak, Berninek a facebook oldala, ahol részletesebben utána tudtok olvasni a témának: 


Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

E-mail: jazoka.44@gmail.com

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen