Mindig beválik — Sulis extra gyors reggeli rutin

Sziasztook! A mai postban elhoztam neked egy szerintem fontos témát. Mivel iskola időben mindig elég gyakoriak a késések, ezért ma be fogom mutatni az én személyes szuper gyors, egyszerű reggeli rutinom, amit idén már 5. alkalommal hasznosítok a rohanós reggeleken. Ha Te is hétalvó vagy, és soha sincs időd reggelizni, akkor lesd meg ezt a postot. Kezdjük is!
  • Felkelés: Fontos, hogy időben lepihenj előző este, hiszen 7-10 órát kell aludnod. Ha nem tudsz elaludni, akkor olvass egy kicsit, hallgass zenét vagy rajzolj, de ha csak egy jó nagy bögre kakaót iszol, az is tökéletes. Nem hanyagolható el az sem, hogy ha lehetőséged van rá, ne ébresztőre (telefonos) kelj fel. Inkább valaki ébresszen fel óvatosan, vagy próbáld meg az ébresztőt valami kedves, reggeli hangulatú zenére állítani, hidd el kellemesebb lesz az ébredés. Ha felkeltél, igyál egy kis vizet, és mosd meg az arcod.
  • Reggeli: Ezután jöhet a következő lépés, a táplálkozás. Minden napomat valami pirítóssal, vagy gyümölcsturmix-szal indítom. Ilyenkor pakolom be az uzsonnámat, és a vizemet is a táskámba. Ezen általában gyorsan túl szoktam lenni, tehát már ugorhatunk is a következő fázisra.
  • Sminkelés, fogmosás: Aki sminkel, az szerintem ilyenkor tegye meg, miután megmosta a fogát. Valaki reggeli előtt szokta, de én inkább annak vagyok a híve, hogy evés után. Szóval meg szoktam mosni a fogam egy elektromos fogkefével, fél-fél percig alul és fent szoktam tisztítani. A fogmosást pedig egy szájvizes öblögetéssel zárom.
  • Öltözés, fésülködés: Ilyenkor gyorsan kiválasztom a ruhám, felkapom, megágyazok, és felfogom a hajam.
  • Indulás: Ez az utolsó lépés: A táskámat felveszem, és lemegyek az előszobába. Bekötöm a cipőm, felhúzom a kabátom, és már indulok is ki a biciklimhez, rolleremhez, vagy amikor gyaloglom, akkor csak simán elindulok. Simán beérek a suliba, nem vagyok éhes, nem kések el.
Időpontok (hogy az egyes fázisok kb. mennyi időt vesznek el a reggelből nálam):
  • Felkelés: 6:00-kor, 5 perc
  • Reggeli: 6:05-6:25
  • Fogmosás (smink): 6:25-6:30
  • Öltözés, fésülködés: 6:30-6:45
  • Indulás: 6:45 után

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen