Hogy lehet a géped személyre szabott?

Sziasztook! A mai blogpostban egy számomra újdonságot fogok Veled megosztani, remélem még Te sem tudtad. Kezdjünk is bele!

Én általában mindent szeretek személyre szabni. A háttérképeim, fülhallgatóm, laptopom, hajam, a szobám, stb. A laptopomon nem régen jöttem rá, hogy a gmail-ben a hátteret meg lehet változtatni. Most egy pár kép mellett megpróbálom elmagyarázni, hogy is lehet ezt. Most legelőször is visszaállítottam mindent, kivéve a Google-mat. Tehát először a gmail-lel kezdünk:

1.  Gondolom mindenkit ez a fehér “fal” fogad az email-ébe belépve, de ezen most változtatni fogunk.


2. A jobb felső sarokban a beállításokra kattintva a Témák menü pontra kattintva belefutunk egy beállításos menübe.


3. Piros körrel jeleztem azt, hogy most jelenleg ez a téma van beállítva, lila kört kaptak a további Google-s képek, illetve a saját képek beállításának menüje, kék jelzést pedig a színes képek kaptak. Ezután csak ki kell választani a szimpatikus képet (vagy beszúrni) és elmenteni.

Íme az enyém:


Talán a következőt kevesebben fogják ismerni. Én ezt egy barátomnál láttam, majd úgy gondoltam utánanézek a dolognak. Nagyon egyszerű és könnyen meg lehet csinálni. Ki is próbáltam működik.


1. Le kell frissítenünk a Google rendszet, ha még nem lenne. Ezt úgy tehetjük meg, hogy kikeressük a súgó pontot, azon belül a Chrome névjegyét és rákattintunk.Majd meg kell várni, hogy a második képen lévő dolgokat lássátok Ti is a gépeteken.









2. Meg kell nyitni az asztalon a személyre szabás pontot és ott kell különböző dolgokat beállítani, a következő két kép mutatja is.






Íme a végeredmény pár appban:









Az utolsó hack miatt sajnos nem bírtam vissza állítani a Google-mat, de remélem azért meg tudom majd mutatni. Tehát ha unod a fehér Google-det, akkor tarts velem, és megmutatom, hogy lehet meseszép Google-öd. Gyerünk!

1. A beállításokra kattintunk, ott pedig a megjelenés pontra, azon belül pedig a Témákra.









2. Itt pedig már elénk is tárulnak a minták!




Találtam egy gyönyörű márványos mintát, és ezt fogom most beállítani. Nagyon egyszerű, mert csak a Hozzáadásra kell kattintani. A végeredmény pedig a következő:


Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen