Leiner Laura: IOV sorozat — Könyv TAG

Sziasztook! A mai postban úgy gondoltam, hogy mivel van egy olyan kategóriám, hogy könyv, ezért ebbe is kéne készítenem tartalmat. Szóval ma az egyik kedvenc könyv sorozatomról lesz szó, ami szerintem egy országot is meghódított. Pontosan, az Iskolák Országos Versenye trilógiáról beszélek. Kezdjük is el!

Legelőször szeretnék írni egy keveset az én Leiner Laurával kapcsolatos múltomról. Soha sem voltam odáig az írónő munkáiért. Viszont, amikor megjelent az Ég veled, mindenki annyira dicsérte, hogy gondoltam teszek még egy próbát. ÉS akkor egyszerűen igaz fan lettem. Az egész sorozat fantasztikus volt, Kornél és Hanna párosa pedig igazi kedvenc lett. Most ott tartok jelenleg, hogy elkezdtem olvasni a Bexi sorozatot. Fel a kezekkel Márkerek! Na de, most pedig jöjjenek a kérdések, melyeket az interneten szedtem össze.

  1. Ki a kedvenc fiú szereplőd, és miért? Szerintem a kedvenc szereplőm eleinte Máté volt, de nagyon gyanús volt az a sok jó dolog, amit tett. Tehát, miután Máté lelepleződött, megismerték a versenyben lévők az igazi Mátét, eldőlt, hogy új kedvencem lesz. Természetesen Kornél lett nekem a legszimpatikusabb, de akiket még nagyon bírtam, az a Sötétzöld csapat tagjai. Ők voltak az infósok, atéren borzasztó okosak voltak, és nagyon-nagyon kedvesek.
  2. Ki a kedvenc lány szereplőd, és miért? Igazából Hannát, Csengét és Bernadettet bírtam a legjobban. A TikTok-ozó aranycsapat lánytagjairól ne is beszéljük. Rajtuk rengeteget nevettem. Igazi parádés hangulatot csempésztek bele a könyvbe a sok szomorú dolog mellé, ezért kiegyensúlyozott lett a könyv hangulata. Csenge rendkívül kedves, megértő és közvetlen lány volt, kár, hogy kiestek. Mert az egész csapat úgy, ahogy volt a szívemhez nőtt.
  3. Melyik rész fogott meg a legjobban? Nem tudnék konkrét részt mondani. Inkább azt tudom leírni, hogy az egyes részek mitől különlegesek számomra. Az első (Ég veled) rész címe azonnal egy üzenet Hanna anyja felé, és a régi élete felé. Ebben a részben ismerte meg Kornélt (Korna a legjobb), és az egész fekete csapatot. A második részben (Maradj velem) szintén egy kimondatlan üzenetet találunk, miszerint Kornél ebben a részben esett ki, és a könyv címe erre utal. Nyilvánvalóan, nekünk Korna rajongóknak ez nagyon rossz volt, hogy kiesett a kedvenc csapatunk, és helyettük bent maradtak a gonosz, kihasználó csapat, a sárgák, Mátéék. A harmadik részben (Emlékezz rám) is nyilvánvalóan van egy ilyen mondat, ami arra utal, hogy Kornél a távolság ellenére ne felejtse el Hannát, Őket. Ez a rész volt talán a kedvencem, hiszen nyert a Szirtes. Hajrá Szirtes!
  4. Óriási szarvasbogár vagy Máté elöntött süteménye? Egyértelműen a süti, mivel így még jobban tudta Hanna idegesíteni Mátét. A szarvasbogarat is választhatnám, hiszen ahhoz is rengeteg vicces pillanat kapcsolódik a történetekben.
  5. Máté vagy Kornél? Nem kérdés Kornél…A vízilabdázó, pécsi, kedves, aranyos srác engem is belopott a szívébe. Roppant talpraesett, és őszinte szereplő volt. Nagyon szerettem.
  6. Bernadett vagy Csenge? Ez talán a legnehezebb kérdés, hiszen minkettő lányt nagyon szerettem. Ha Csengéék nem estek volna ki olyan hamar, akkor Őt választanám, de mivel sajnos búcsúzniuk kellett a versenytől, ezét Bernadettet választom, aki ott volt végig Hannával, támogatta, szerette, és mindent megtett, hogy a gyászoló lány jól érezhesse magát.
  7. IOV vagy Bexi? Mivel még zajlik a Bexi olvasása, így IOV, de el kell mondjam, hogy Márker is vagyok, pedig még csak 60 oldalt olvastam el, de annyira eredeti, vicces, és nagyképű Márk, hogy igazi kedvenc lett számomra.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen