A legkreatívabb könyvek a legkreatívabb olvasóknak

Sziasztook! Rólam elmondható, hogy nagyon szeretem az ilyen kreatív ragasztós, rajzolós könyveket. A mai blogpostban hoztam egy párat, amit muszáj kipróbálnod, ha Te is a kreatív emberek közé tartozol. Kezdjünk is bele!

1. Ezekkel a könyvekkel már biztosan találkoztál, mert nagy sikernek örvendtek egy-két évvel ezelőtt. Ez pedig nem más, mint a NYKEAN! (Nyírd ki ezt a naplót!) sorozat, mely már 6 részt is tartalmaz, de van rengeteg újraalkotott könyv is, ami az eredetire hajaz. Nekem a szimpla fekete van meg, és nagyon szerettem nyírni. A húgomnak a csajos verzió van meg, Ő még tölti, de biztos fantasztikusan fog kinézni. A lényeg, hogy a benne lévő feladatokat szó szerint vagy kreatívan oldd meg, és töltsd ki a naplót. Vigyázz, vannak elég vad ötletek is, de pont ettől jó.



      
2. BEF_JEZETL_N: Ezzel a könyvvel az instagram-mon találtam magam szemben, és nagyon felkeltette az érdeklődésem, mivel letisztult, fehér színű borítója van, a címe meg egyszerű, de mégis izgalmas. Azonnal rákattintottam a linkre, és utána olvastam kicsit ennek a könyvnek. Annyira megtetszett, hogy megkértem szülinapomra. Na de pár szó a könyvről: Oldalak vannak, amelyeket igazából kreatívan Te tudsz befejezni, nekem igazából a nyírd ki ezt a naplóra hasonlít a legjobban, de persze itt nem cél a kinyírás, inkább a kreativitás kibontakoztatása. Ezen a linken tudsz képet nézni a könyvről, illetve meg is tudod rendelni: https://fiok.net/malinovka/10226-malinovka-befejezetlen.html


3. Ide egy kategóriát szánnék, amelyben mindenféle divattervező van. Amikor kicsi voltam, nagyon szerettem az ilyeneket. Ötöt-hatot leharcoltam, az biztos. Nagyon ajánlom őket azoknak, akik szeretnének jó időt tölteni rajzolgatással, tervezéssel.

4. Ezt a könyvet remélhetőleg meg fogom kapni karácsonyra. Nagyon izgatott vagyok emiatt is. Lesznek havi Bujo postok is, mivel elkezdek jövőre Bujozni. Ezért a rajztehetségemen szeretnék kicsit javítani, és ez a könyv egyszerűen tökéletes. Az írónőről, Johanna Basford-ról már biztosan. Ő rajzolta a Titkos kertet, és még rengeteg híres színezőt. Nekünk is van itthon pár, bár ritkán jut időm sajnos színezni. Viszont nem régen adta ki Johanna a legújabb könyvét: a Johanna rajziskoláját. Link: https://www.lira.hu/hu/konyv/szepirodalom/ifjusagi-irodalom/ismeretterjeszto/csodak-kapuja-joanna-rajziskolaja


Ennyi is lenne ez a rövidke post. Jön majd pár karácsonyi blog post is. Januárban pedig féléves lesz a blog. Akkorra majd Blog post hetet tervezek. Boldog advent első vasárnapját! Jövő héten találkozunk.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen