Évvége — Bye-bye 2019, Hello 2020 😍

Sziaa. Ezt a postot zenét hallgatva, az ágyamon, az év utolsó napján írom, a következő hetemen gondolkodva. Igazából a következő évemen agyalok. Rengeteg ötletem van mind post tekintetben, mind iskola tekintetében is. Most kis éváttekintő lesz. Sok dolog történt ebben az évben, tehát kezdjük is el!

Január:
  • Az új évet betegséggel kezdtem, aztán jöttek a szülinapok. Volt bulim, ahol a barátaimmal lehettem. Nagyon jól éreztem magam.
Február:
Március:
  • Nagyon fontos volt ez a hónap számomra, hiszen ekkor kaptam meg az új szemüvegem a betegségem ellen. Nagyon szeretem, és már sokat javult a szemem több, mint fél éve.
  • Letettem a DSD I német nyelvvizsgát.

Április:
  • Idén újból ellátogattam a Medve Matek versenyre egy szuper csapattal, ezért az ott töltött idő nagyon jó volt, nyerni nem nyertünk, de nem is az volt a cél.
  • A ballagási fotózás is áprilisban volt, nagyon szuper volt, élveztem.


Május:
  • Ez a hónap életem egyik legjobb hónapja volt, ugyanis először repültem. Anyukámmal Barcelona-ba volt a beszállókártyánl. Nagyon-nagyon örültem szinte még most sem fogtam fel, hogy eljutottam oda. Egyszerűen életre szóló élmény marad.

  • Viszont, amint haza értem Spanyolországból, rá egy napa már indultam Erdélybe, szóval eléggé utazgatós hónapom volt, de minden pillanatát élveztem.


Június: 
  • Végre vége volt a sulinak, illetve számomra az általános iskolának is. Hivatalosan megkezdődőtt a nyári vakáció.
  • Osztálykirándultunk egy folyónál, nagyon jó volt. Kenuztunk is, amitől nagyon féltem, mert nekünk kellett irányítani, de szintén jó csapatban voltam harom fiúval, ezért simán végig csináltuk az útvonalat.
  • Előtte azonban természetesen elballagtam. Több ajándékot is kaptam a legjobbak azonban Barcelona és az Ebook olvasóm voltak.
Július:
  • A hónap elején szokás szerint nyaralni mentünk Horvátországba. Idén nagyon különleges volt a nyaralás ugyanis, két helyen voltunk. Jó volt kipróbálni, de én inkább egy helyen szeretek lenni.
  • Amikor haza jötem barátnőztem főleg.
  • Itt döntöttem el, hogy akor vágjunk bele egy blogba. Elindult a blogom. Nagyon hálás voltam, és vagyok is a szüleimnek, hogy ilyen téren is tudom magam fejlesztgetni.

Augusztus:


  • Gólyatáboron vettem részt, amit megnyertünk az osztályommal. Boldog voltam, mert igazán megdolgoztunk a győzelemért.
  • Augusztus végén még volt egy kis családi kirándulás a hegyekben, ahol Apukámmal egy fél órára elmentünk bringázni a hegyre, és olyan energiával töltődtem fel a heyi biciklizés során, hogy arra nincs szó. Túrűztunk, kirándultunk, szuper volt.
  • Sőt még egy jobbagyféltekés rajztanfolyamra is eljutottam, ami nagyon jó volt, és álom volt lerajzolni egy képet így, ilyen technikával.

Szeptember:
  • Back 2 school. De jó, elkezdődőtt a kilencedik osztály.
  • Megismertem egy-két embert a táborban, akikről utána kiderült, hogy nem nagyon komáljuk egymást, de ez nem baj.
  • A második vagy harmadik héten elátogattunk az osztályommal Debrecenbe Bűvösvölgybe.



Október:

  • Budapesten voltam a Terrorházába, ami megrázó élmény volt, de nagyon érdekes is. Ha tehetitek, jussatok el oda.
  • Majd a hónap végén mégegyszer elmentem egy másik csoporttal ugyanoda, akkor idegenvezető voltam, és először ittam Starbuck-os innivalót. A haza út kalandos volt igazán.

November: 
  • Itt igazából készülődtem már a szünetre, karácsonyra, és a bálunkra az iskolámban.
December:

  • Levizsgáztam zongorából, és fel is léptem. Bálon vettem részt az osztálytársaimmal, barátaimmal. Nagyon szuper volt ez is. Jól éreztem magam.
  • Eljött a karácsony, amire sok dolgot kaptam, de adni még jobb érzés volt. A legjobb tárgyi ajándék egy PlayStation 4 Pro volt, amihez több játékot is kaptunk, illetve szülinapomra kaptam előre egy The Sims 4 játékot. Festőkészletet is kaptam, mellyel elkészítettem első festményem akrilfestékkelvászonra.
  • Az abszolót legjobb pedig az volt, hogy együtt volt a család.
  • Íg évvégén még eljutottam életemben először egy Cinema City vetítésre, ahol a Latte és a titokzatos varázskövet néztük meg. Ropant aranyos mese volt, ajánlani tudom mindenkinek.

Az évem fantasztikus volt, rengeteg új dolog lett a családomnak, és a szeretet is csak nőtt. Köszönöm mindenkinek, aki benne volt az életemben ebben az évben is, és hogy ilyen so élményt meg tudtam élni. Hálás vagyok a Szüleimnek, Barátaimnak, Osztálytársaimnak, Tanáraimnak. Viszlat 2019....Sziaa 2020....Remélem legalább fele olyan jó leszel, mint 2019...

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag




    Megjegyzések

    Népszerű bejegyzések ezen a blogon

    Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

    Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

    Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen