Story time — Mi is történt az utóbbi hetekben?

Sziaa! Nem is gondolkodtam ezen a poston sokat, hiszen egy pár dolgot szeretnék Veled megbeszélni.

Az utóbbi pár hetem - enyhén szólva - elég csapzottan zajlott. Dolgozatok, dolgozatok, és még több dolgozat. De szerintem sajnos ezzel minden diák így volt. Viszont közben zajlott az élet. Az adventi naptáramban minden nap nyitottam ki a kis meglepetéseket leíró cetliket, így az az érzés tartott meg engem, hogy napról-napra számoltam vissza a napokat a szünetig. Ahogy csütörtökön boldogan kiléptem az iskolából, felhívtam Apukámat, és úgy köszöntöttem, hogy: "Szia Apa! Most végeztem az évtized utolsó órájával!". Igazán felszabadultan éreztem magam, a hétfői rossz nap miatt, hiszen arra keltem fel, hogy az előző blog felületemet egy bizonyos oldal feltörte. Nem olvasnak sokan, de bántott a dolog. Szerencsére az összes postom le volt mentve, ezért megszerkesztve csak fel kellett őket töltenem ide, a Blogger-re. Aki esetleg most kezd el követni, annak elmesélem röviden, hogy miért is örülök nagyon az írásoknak. Egy ún. Séta nevű programban vagyok, ahol megválasztottak megyei szinten a programban résztvevők közül a harmadik legjobb újságírónak. Nagyon örültem, amikor ezt megtudtam. Fel se tudtam először fogni, nagyon meglepett a hír, de persze boldog voltam nagyon. Most pedig vége szünet van, két hét pihenés, sok társasozás, beszélgetés, forrócsoki, és szeretet.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen