Januári naptáram — Blujo #1

Sziasztook! A mai blog post-ban, vagyis Blujo-ban elhoztam neked a januári Bujo-mat (Bullet Journal-met). Kezdjünk is bele!

A Blujo szó a Blog és a Bujo szavak összetétele. Mivel már Bujo techikára váltottam, ezért gondoltam minden hónapban meg fogom mutatni az éppen aktuális havi naptáram.

Látni fogod, hogy időről-időre egyre ügyesebb leszek, viszont mivel előre rajzoltam meg a hónapokat, ezért nem féltem játszani az elrendezésekkel, stílusokkal, stb. 

A januári hónapom egy kristályos hónap, a legegyszerűbb elrendezéssel kombinálva. Nekem nagyon tetszett az a minta, ezért gondoltam ez legyen az első hónapom dísze.

Íme pár kép a naptáramról:

Ennyi is lenne ez a nagyon rövid Blujo, de azért remélem tetszett. Ha inspirációt szeretnél a Bujo technikához, a Pinteres-et megint nagyon ajánlom, illetve újra van egy táblám, amin csak ilyen pinek vannak elmentve: https://pin.it/jgvsultpdjanio Gyakran szoktam ide menteni, szóval nyugodtan kövesd be a táblám, ha tetszenek a pinek, amik rajta vannak. 

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen