5+1 Netflix-es műsor, amit Neked is muszáj lesz megnézned!

Sziasztook! Tudom, a múlt héten nem volt post, egy kis írói válságban voltam, de szerencsére visszajött a kedvem és az ihletem is ahhoz, hogy folytassam a postok írását. Ma egy nagyon izgalmas témáról hoztam egy kis összeállítást, ugyanis a mai blog postban a kedvenc Netflix-es műsoraimat (2 valóságshow, 2 sorozat és 2 film) fogom bemutatni Nektek. Minden műsornál be fogom illeszteni a Netflix-es bemutatót, valamint én is fogok pár szót írni a témákkal kapcsolatban. Nem is szaporítom a szót, kezdjünk is bele!

1. Valóságshow:

  • Furmula 1: Drive to Survive: 
    • "Minden egyes vérre menő Forma-1-es futam idején a pilóták, a menedzserek és a csapattulajdonosok magas fordulatszámon élik az életüket - a pályán és azon kívül egyaránt." - Netflix
    • Alap adatok:
      • Megjelenés: 2019
      • Korhatár: 16+
      • Évadok száma: 1 évad
      • Saját vélemény: Kb. fél órás egy rész, nekem nagyon tetszik ez a sorozat, mert a valóságban játszódik. A sorozat maga arról szól, hogy bemutatják milyen egy Forma-1-es pilóta élete, versenyei, kudarcai, sikerei. Rengeteg interjú van a sorozatban, ezért a több szemszög segíti a történések megértését.
  • Glow up (Sminkmesterek versenye): 
    • "A vetélkedőben feltörekvő sminkesek próbálnak megfelelni a színes kihívásoknak, a nyeremény pedig egy olyan lehetőség a szépségiparban, amely elindíthatja a karrierjüket." - Netflix
    • Alap adatok:
      • Megjelenés: 2019
      • Korhatár: 13+
      • Évadok száma: 1 évad
      • Saját vélemény: Ezt a sorozatot ma kezdtem el, de nekem nagyon bejön. Először kreatív sminkekkel a NYX Face Awards elnevezésű versenyen találkoztam, és engem nagyon elvarázsoltak, szóval ezért gondoltam, hogy belenézek, és nem bántam meg. Nagyon izgalmas sorozat, aki szeret a sminkek közt bóklászni, annak ajánlom.
2. Sorozatok:
  • Sex education (Sexoktatás): 
    • "Terapeuta anyja miatt a bizonytalan Otis mindenre ismeri a választ a sextanácsadás tekintetében, így a lázadó Maeve felveti egy iskolai sexterápiás klinika ötletét." - Netflix 
    • Alap adatok:
      • Megjelenés: 2019
      • Korhatár: 16+
      • Évadok száma: 2 évad (készül a harmadik is)
      • Saját vélemény: Ezt a sorozatot a suliban ajánlotta a kémia tanárom, illetve több osztálytáram is, ezért úgy gondoltam megnézem. Azonnal megtetszett, ezért 5 nap alatt meg is néztem. Sok mindenre választ adhat a sorozat annak, aki nem jártas annyira a témában. Tanulás célzattal néztem meg, ugyanúgy, mint az Euphoria-t (HBO) is. 
  • Atypical (Több, mint normális):
    • "Amikor az autizmus spektrumzavarral küzdő tinédzser úgy dönt, hogy barátnőt szerez, a függetlenségért folytatott küzdelme az egész családot önfelfedezésre kényszeríti." - Netflix 
    • Alap adatok:
      • Megjelenés: 2017
      • Korhatár: 13+
      • Évadok száma: 3 évad
      • Saját vélemény: Ezt a sorit még a nyáron néztem meg és nem tudtam lekattanni róla. Nagyon tetszett, izgalmas volt. Kicsit megismerkedhettem az autizmussal közelebbről is, és hogy milyen nehéz így suliba, közösségbe járni. Tanulságos volt számomra.
3. Filmek:
  • Tall girl (Magas lány): 
    • "Több évnyi kínlódás után a 185 centi magas Jodi leküzdi a félelmeit, és egy középiskolai szerelmi háromszögbe csöppen." - Netflix
    • Alap adatok:
      • Megjelenés: 2019
      • Korhatár: 7+
      • Részek száma: 1
      • Saját vélemény: Nekem ez a film egy igazi meglepetés volt, hiszen az egyik kedvenc színészem (Sabrina Carpenter) játszik benne, valamint a film vége nagyon más fordulatot vett nem tudtam kikövetkeztetni az eseményeket, ezért nekem nagyon tetszett.
  • To All the Boys I've loved before (A fiúknak, akiket valaha is szerettem) & To All the Boys - P.S. I Still Love You (A fiúknak - Utóirat: Még mindig szeretlek): 
    • "Amikor a titkos szerelmes leveleit valahogy mind az öt szerelme megkapja, Lara Jean nyugodt középiskolás élete a feje tetejére áll." & "Lara Jean hivatalosan is Peter barátnője, vagyis elvileg minden tökéletes, nem igaz? Az érzelmek azonban bonyolódnak, amikor felbukkan Lara egyik régi szerelme." - Netflix
    • Alap adatok:
      • Megjelenés: 2018, 2020
      • Korhatár: 13+
      • Részek száma: 2
      • Saját vélemény: Mindegyik részt olvastam könyvben, és nagyon tetszettek. A film, az első részről nekem nagyon szimpatikus volt, viszont a második rész nekem nagy csalódás volt. Nem tetszett nagyon, de remélem, ha lesz a harmadik részből is film, az jobb lesz, mint ez.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen