Emlékek, plüssök — 5+1 szoba dekorációs ötlet

Sziasztook! A mai blog post-ban elhoztam Nektek pár szuper szoba dekorációs ötletet, illetve olyan elemeket, amelyek szerintem nagyon fel tudják dobni a szobátokat. Kezdjünk is bele!
  1. Plüss: 
    • Szerintem ez egy alap. A plüss állatok nagyon jól mutatnak ágyon, vagy asztalon dekorként (is). Ezen kívül visznek egy kis játékosságot a szobába, és így felidéződhetnek jó gyermekkori emlékek.
  2. Színes fényfüzér: 
    • A fényfüzér azért is jó, mert fel tudod aggatni a falra, vagy bármely tetszőleges helyre. Rengeteg helyen, színben, változatban lehet kapni. Ha még nincs ilyened, és szerinted jól mutatna, akkor szerezz be mindenképpen egyet.
  3. Fénykép fal:
    • Ezt is rengeteg helyen láttam már korábban, és szerintem több okból kifolyólag nagyon jó ez a dekorációs ötlet. Több formában tudod elhelyezni az emlékeidet: girland szerűen, vagy csak szív vagy kör alakban. Feldobja a szobád nagyon, és emellett ha ránézel, azonnal eszedbe jut az a rengeteg élmény. Szerintem ezért is fontos, hogy sok fénykép, idézet vagy bármi legyen a szobánkban látható helyen (nekem van fényképes girlandom, barcelona-i metró jegyem).
  4. Lightbox:
    • Nekem ez egy klasszikus darab szintén. Nagyon királyul néznek ki ezek a kis világító dobozok. Kirakhatsz rájuk üzeneteket, különböző színekben, méretekben vannak a boltok polcain. Nekem van kettő is, egy nagy és a Húgomnak egy pici. Ilyet is szerezz be, ha szerinted is hasznos kellék lehet a szobád díszítésében.
  5. Vászon képek:
    • A vászon képes "karrieremet" kb. 3 éve kezdtem, amikor Anyukám szülinapjára rendeltem egy tesós képet. Azóta már van 4 új is a falakon, szerintem a fényképekhez hasonlóan ez is nagyon fel tudja dobni a szobát.
  6. Fa feliratok:
    • Rengeteg ilyet lehetett látni az utóbbi időben smile, happy, vagy dream felirattal. Nagyon aranyosak ezek is, és egy növény vagy könyv elé berakva nagyon jól tud kinézni.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen