Mizu? — Zenék, amiket érdemes meghallgatni

Sziasztook! Megint elég régen találkoztunk, viszont amíg nem nem írtam újabb postot nagyon készültem a témáötletekkel az 1 éves blogfordulóra (ezek a nevek :D). Több kollaborációs post-on agyalok. Remélem minél több össze fog jönni. A mai post-ban szerintem az egyik kedvenc témám hoztam el, bár már elég régen volt ilyesfajta post, azért remélem tetszeni fog nektek. Kezdjünk is bele!

Ugyanis a mai post-ban a kedvenc zenéimet fogom leírni Nektek, és bemutatni. Viszont nem a Roses remixre, a Savage-re és nem is a Watermelon sugar-ra, hanem olyan zenékre, amelyek akkor voltak divatosak, hallgatottak és trendik, amikor  szüleim voltak gyerekek. 

Nem akarok unalmas lenni, ezért nem is hoztam sok dalt csak tényleg a legkedvencebbeimet, pontosan 5+1-et. Szerintem mindet ismeritek, szóval mostmár tényleg kezdem a felsorolást.

Sorszám 1.2.3. 4. 5. +1. 
Címe Breakfast at Tiffany'sJoyrideI want it that way Super Trouper Mamma Mia Dancing Queen
Énekes/BandaDeep Blue SomethingRoxette Backstreet Boys ABBA ABBAABBA 

ÉlményApukám ezt a zenét mutatta meg nekem, ami az Ő egyik kedvence volt, ezért gondoltam, hogy felsorolom, mert nekem is nagy kedvenc lett.Ezt a dalt egy kirándulás alatt mutatták Anyáék. A vicces és könnyen érthető (nem mondom, hogy nincsenek nehéz mondatok, de vannak részek, amiket még én is simán megértek) szövege miatt tetszik nagyon. A fantasztikus dallamáról, ritmusáról és a vokálról nem is beszélve. Ennek a dalnak ezt a mondatát: "Tell me why" már ismertem a TikTok nevű alkalmazásról, viszont kíváncsi voltam a teljes zenére, ezért kerestem rá. Nem bántam meg, ez is nagyon tetszik :) Szerintem a következő 3 dalt senkinek sem kell bemutatnom. Hála a Mamma mia c. filmnek és az Unokatestvérem családjának nagy Mamma mia fan vagyok. Ez a dal mindig a közös táncolásokat juttatja eszembe Peny bloggerrel :D Erre a dalra az előbb említett gondolatok is értendőek. Nagyon szeretem ezt a dalt is. Bármikor meghallom, táncra perdülök.  Gondolkodtam, hogy plusz dalnak a Gimme! Gimme! Gimme! c. dalt válasszam, viszont erre esett a választásom, mert talán ezt jobban szeretem. A sok táncolás mindig annyi jó pillanatot juttat eszembe. Mai napig nagyon szeretek táncolni ilyen zenékre. 

Szerintem ha tehetitek hallgassatok minél több ilyen zenét is, ami nem feltétlenül a XI. században készült. A hangszerek, emlékek miatt biztosan megéri. Remélem volt, amit akár Ti is ismertetek. Ha igen, melyik volt az? Remélem PENy bloggernek is eszébe jut a sok kedves együtt töltött perc <3

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag


Megjegyzések

  1. Júújjj!! Hát naná, hogy eszembe jutott a közös divatbemutatóink emléke!!... 🤩😋😂💜 Nagy meglepetést okoztál... A fölsorolt Abba-számokat TERMÉSZETESEN ismerem, hej, de jó bulik voltak azok!! Megmosolyogtattál!❤🤠🥳 Köszi szépen! Apropó, ha majd legközelebb találkozunk, csinálhatnánk egy nosztalgia dance-show-t!! A Mamma Mia-dalokat szinte én is kívülről fújom. A Gimme-gimme-re írtam egy Thoros paródiát, "Friggarock"-néven... Azt is megmutathatnám!🙂❤💗

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet, köszi, hogy írtál. Hiányzol <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen