1 éves a blogom — Blogforduló

Hát sziasztook! Egy év után itt vagyok. A blogforduló első napján. A mai blogpost-ban fel fogom vázolni Nektek a következő hetet.
Minden nap lesz post egy héten keresztül. Nem fogom elárulni a következő post-ok témáját. Minden nap gyertek vissza az oldalamra ugyanis minden délelőtt ki fogom posztolni az aznapi post-ot és nagyon remélem, hogy mindenki nagyon jól fogja érezni magát. 

Igazából nem tudom mit gondoltam ide írni, csak egy kis értesítőnek szántam. Összefoglalom ezt az évet röviden:

Elindítottam a blogom a Wordpress oldalon, viszont feltörtek, ezért átjöttem ide. Nem bántam meg, szeretem ezt a biztonságosabb, kedves közösséget. 

A blogfordulós posztokkal együtt összesen 48 posztom van jelen az internet felületén. Rengeteg megtekintésem van, majdnem 1500, amit nagyon szépen köszönök. Most már átlagosan szinte minden post-on 50 megtekintés van. 4-gyel kezdtem. Fantasztikusak vagytok!! Nélkületek ez nem sikerült volna, szóval köszönöm ezt az évet. Sokat köszönhetek a Szüleimnek, akik a kezdetektől fogva támogattak és az Unokatestvéremnek, Peny bloggernek, aki szintén a kezdetek óta támogatta azt, amit csinálok. 

 

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

  1. Tapsvihar!! Nagyon örülök (de nem megőrülök!), hogy ennyire látogatott lett az oldalad, én is mintha egyre többször lennék látogatott! 💟😊Nagyon várom a posztsorozatot, biztos irtó izgalmas lesz! 😃 Akkor majd... Hamarosan számíthatsz ez ügyet taglaló levelekre. Megbeszéljük, hogy "kínozzuk" a mélyen tisztelt pódiumot!...🙏

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy írtál. Igyekeztem izgalmas post-kat össze állítani, aztán majd látjuk. Köszönöm, hogy itt vagy🥺❤

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen