A digital art-ról

Sziasztook! Biztos vagyok benne, hogy Ti is láttatok már vagy hallottatok már a digitális rajzolásról, avagy az digital art-ról. A blogforduló mai napján erről a témáról gondoltam írogatni egy keveset Nektek. Nem is húzom tovább, kezdjünk is bele!

Már több éve nézegettem először TikTok-on, majd pedig Youtube-on és az IGTV nevű szolgáltatásokon a különbözőbbnél különbözőbb digitális rajzok készítési folyamatait. Viszont a Procreate nevű alkalmazs csak IOS rendszerre elérhető, így alternatívát kellett keresnem. Az Ibispaint X nevű app megfelelőnek tűnt számomra. Nagyon jó alkalmazásnak gondolom, mert tökéletes rajzok készítésére. Nagyon sokat segítenek nekem a Youtube-on lévő tutorialok, melyekből rengeteget találni az interneten. Sok gyakorlás, tanulás, a megfelelő alkalmazás és eszközök megtalálásával mindenki fantasztikus rajzolóvá tud válni. 

Most pedig jön néhány rajzom, amiket eddig készítettem. Még nagyon kezdő vagyok, ezért sem titkolom a rajzaim. Unokatestvérem, Peny blogger, most is, mint mindig ebben az új hobbiban is támogat, amit nagyon köszönök neki <3




Még tudom, hogy van bőven hova fejlődnöm, de eddig teljesen elégedett vagyok.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen