BTS — Hogy is készül egy post?

Sziasztook! A mai blogfordulóban egy kicsit beavatlak Titeket abba, hogy hogyan is szokott készülni egy-egy post. Kezdjünk is bele!
Először mindig ihletet szoktam gyűjteni. Körül nézek a vázlataim között ugyanis, ott sok vázlat szokott lenni. Általában onnan szoktam válogatni az új post témáját illetően. De mindig van nálam egy füzet, ha eszembe jutna valami, illetve természetesen le van töltve a telefonomra a Blogger app, ezért oda is gyakran szoktam írogatni.

Amint megvan a téma és az ihlet utána mindig utána olvasok az adott témának, valamint megkérdezek egy-két nálam jobban hozzáértő embert a témában és videókat nézek.

Ha begyűjtöttem az információkat utána mindig átgondolom a post címét, és a post felépítését. Átgondolom milyen alapgondolatok fogják körülölelni az egész bejegyzést. 

Új bekezdést mindig új gondolatnál vagy olyan témánál kezdek, ami szerintem más, mint az azelőtti bejegyzés mondatai. Ez az elrendezés a post jobb átláthatóságát is biztosítja.

Képeket ritkán alkalmazok, de ha van témához illő, akkor szoktam beszúrni, de igyekszem arra fókuszálni, hogy inkább saját képek kerüljenek bele a post-okba. Természetesen vannak kivételek, de alapból erre próbálok törekedni.

Nálam post írás közben a zene alapkellék. Újabb gondolatok jutnak eszembe és a fantasztikus időtöltésről már nem is beszélve.

De felteszitek magatoknak a kérdést: Jázmin, ha ennyit készülsz egy post-ra miért nincs több? Erre azt válaszolnám, mivel nincs időm sokat publikálni a sok munka mellett. De nem így van. Sokszor nem jön ihlet vagy lusta vagyok ehhez a művelethez, és akkor inkább nem posztolok. Tavaly úgy gondoltam, ha magamra erőltetem a heti post-okat attól több olvasóm lesz. Viszont a kapkodások nem voltak jók és magamra erőltetve éreztem az egészet. Így manapság már csak akkor posztolok, ha van olyan irományom, aminek értelme is van, és nem csak egy összecsapott semmiség. 

Viszont a munkám megérte, hiszen egyre többen látogattok el az oldalamra hétről-hétre, amit nagyon-nagyon köszönök. El sem tudom képzelni, hogy a mai modern világban még van, aki az írott bejegyzéseket olvassa a különböző Youtube videók helyett. De nagyon köszönöm a támogatásotokat.

Olvastam cikkeket arról, hogy hogyan tudok több nézőt (látogatót) szerezni a blogomnak. Hirdetések, termékek árusítása. De én nem akarlak Titeket megvezetni, és ha ezért nem jön több látogatóm nem baj. Ha a blogom tényleg jó, akkor azért jöjjenek a látogatók. Nem holmi reklámok miatt. Ezért inkább úgy gondolom, hogy a saját utamat követem és a saját gondolataim alapján vezetem ezt az oldalt, mivel az enyém. Ha nekem ehhez van kedvem, akkor így teszek.

 

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

  1. Húú!! Benned aztán jócskán van intelligencia, gyermekem. ❤😃 Én is gondoltam rá pedig képzeld, hogy nagykoromban engedek reklámokat a blogomra, hogy pénzre tegyek szert vele, viszont akkor elveszett volna a blog régies-romantikus stílusa, amit semiképp nem szerettem volna... Úgyhogy még mindig "szólóban" nyomom, csak a barátaimat szoktam reklámozni!💗 Tényleg fontosabb az egyéniség, mint az, hogy elveszítve a sajátosságunk szépségét vegyüljünk másokkal...! Annyira szuper, hogy ilyen sok témában írsz, jó úton vagy affelé, hogy csodás újságíróvá válj,ebben biztos vagyok!!❤❤🤠😊🤘

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy írtál. Számomra nagyon fontos az, hogy ne legyen olyan a blogom, mint másik 6725173 blog. Legyen benne egyéniség. Ha valaki aztért nem fogt olvasni, mert pl. szeretem a f1-et, akkor ne olvasson. Én ettől (is) vagyok más, mint a többi lány.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen