Nike cipő — Budapest story time


Sziasztook! Az 1 éves blogforduló második napja van, és a mai post egy újabb kirándulásomról fog szólni, ugyanis újból Budapesten jártam. Kezdjünk is bele!

Apukám munkája miatt utaztam újra a fővárosba. Sacival (autónk) 11 órakor indultunk körülbelül, és 1 órára ott is voltunk. Ezután Apukámnak volt pár dolga a munkahelyén. 2-kor kb. elindultunk a Váci utcára, ami a kedvenc vásárló utcám Budapesten. Be akartam menni az Office Shoes nevű boltba, de sajnos egyik cipő sem volt a méretemben, így tovább álltunk, és Apukám hajszolására és kérésére bementünk a Deicmann-ba, ami nagyon jó ötlet volt, ugyanis ott vásároltam meg végül a csodás cipellőmet, ami egy nike. Nagyon tetszik és nagyon vigyázok rá a jövőben majd.

Kicsit izgalmasabb dolog: először HÉV-eztem életemben. Nagyon jó volt kipróbálni, de remélhetőleg majd az egyetem alatt többször bírok majd rajta ülni. De nagyon kis cuki jármű és jó lassú :D 

Metróztam is egy csomót Apával, viszont amikor mentünk vissza Sacihoz Apa munkahelyére, az egyik metrómegállóban láttam 2 fiút egy lánnyal beszélgetni jel nyelven. Nagyon örültem, hogy ilyen összetartóak, és segítenek egymásnak. Szuper volt őket látni. 

Röviden ennyi volt a pesti utam, sajnos elég rövid volt, de nagyon élveztem. Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen