Ami fontos nekem — Monológ #1, gondolataim

Sziasztook! Ma éppen írtam a nyelvtan házimat (ezt a kis szösszenetet, és megtetszett, ezért gondoltam, hogy kipostolom Nektek, hátha másnak is egyeznek a gondolatai a kis szövegemmel. Nem sokára érkezek postokkal, de addig is jó olvasást ehhez! Virtuális ölelés minden kedved olvasómnak!!

Ami fontos nekem

Az embereknek vannak igazán fontos dolgaik. Tárgyak, gondolatok, emlékek, emberek, állatok. De sokszor észben sem tartjuk ezeket a dolgokat. Amikor pedig valamit vagy valakit elvesztünk, akkor jövünk csak rá, hogy mennyire is fontos volt nekünk. Az emberek sablonosak, és felületesek. Az igazi és értékes pillanatokért tennünk kell valamit. De a rohanó világ és ez a lustaság, és nem figyelés tönkre tehet mindent. Ha meg kellene fogalmaznom egyetlen egy dolgot, ami a leges leginkább nagy helyet foglal el a szívemben, akkor a barátaimat, és a családomat mondanám. A barátaimra bármikor számíthatok. Elmondhatok bármit nekik, nem ítélnek el, és ha segítségre van netán szükségem, azonnal segítenek. A családomban ugyanezt érzem. Sokszor nem értek velük egyet, de végső soron velük élek, velük töltöm a mindennapjaimat, ezért akaratlanul is jó kapcsolatot ápolok velük. A testvéreimről már nem is beszélve. Ők jelentik nekem a világot. Nagyon szeretem őket. Aztán ott vannak a könyvek, a rajzolás, a hobbijaim. De vajon mi az a legfontosabb számomra, amit senki, de senki nem vehet el. Ez az egyéniség. Ha nem vagyok egyedi, és minden téren beállok a sorba, ugyanolyan felületes leszek, mint a többi ember, aki így tesz. Ha nem állok be, és egyedi maradok, akkor is lehet, hogy olyanná válok. De megmarad az a lehetőségem, hogy erről egyedül, csakis én döntsek. Ha pedig döntenem kell, akkor inkább leszek más milyen, mint amit a társadalom elvár tőlem, viszont mindig olyan emberek fognak körül venni, akikre bármelyik pillanatban számítani tudok, és ez kölcsönös.



Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen