2023-as zenei stílusom — Spotify Wrapped 2023

Sziasztook! A mai posztban a 2023-as Spotify Wrapped-ről fogok beszélni, aki használta az alkalmazást idén is, az tudja, ez mi is pontosan. Aki esetleg nem: a Spotify Wrapped egy az adott felhasználó zenei szokásait magába foglaló összefoglaló videó. Minden évben elérhetővé válik ez a videó és mindig annyira izgatottan várom, hogy mi lesz például a kedvenc dalom vagy mennyi időt töltöttem összesen zenehallgatással.

Mindenekelőtt le szeretném szögezni, hogy a fiókomat a húgommal és az öcsémmel használtuk néha-néha, emiatt vannak adatok, amelyek csak részben vagy szinte egyáltalán nem rám jellemzőek, emiatt nem fogtok a statisztika összes elemével találkozni a posztban. De nem is húzom tovább az időt, kezdjünk is bele!

1. Műfajok:

Összesen 21 műfajt hallgattam az idei év során, de ezek közül volt néhány, ami kiemelkedően hallgatott volt: 1. Pop 2. K-Pop 3. K-Pop lánybanda 4. Magyar pop 5. K-Pop fiúbanda. 

2. Dalok:

1314 dalt hallgattam meg idén, ezek közül az öcsém kedvenc dala vitte el a prímet, melyet 162-szer hallgatott meg. A dalok sorrendjét is befolyásolta egy kicsit, de az vegyes: 1. Among Us (Trap Remix) - Leonz 2. I'm Good (Blue) - David Guetta, Bebe Rexha 3. I AM - IVE 4. Queencard - (G)I-DLE 5. FLOWER - JISOO. 25897 percet töltöttünk zenehallgatással, amivel elégedett vagyok, a hallgatók 14%-ba röpített minket ez az érték. 

3. Előadók:

616 előadót hallgattam idén, de a győztes, a kedvenc K-Pop bandám, A BLACKPINK lett. 2160 percet töltöttem az ő zenéik hallgatásával. Sajnos ez csupán a hallgatók 1%-a. Jövőre lejjebb szeretnék menni, majd meglátjuk. A kedvenc BP dalom a Hard to Love és a legtöbb BP dalt áprilisban hallgattam. A top 5 előadó listájában még a TWICE bekerült, az ő dalaikat is kedvelem. 

4. Saját vélemény:

A Spotify statisztikák elég érdekesen alakultak idén. Viszont a saját tapasztalataim megosztása sem maradhat el. Rengeteg új dalt ismertem meg, a kedvenc listám már 1300 dalnál jár. 2023 számomra főleg az ABBA-ról, HoneyBeast-ről szólt, ami az új dalokat illeti. Azonban voltak kisebb csalódások, mint például Olivia Rodrigo második albuma. Őszintén erre az albumra már nagyon-nagyon készültem, de nem jött be a "vampire" és a "bad idea right?" dalokon kívül a többi. Rita Ora munkásságába is egy kicsit beleástam magam a SZIN okán, nem bántam meg. Az egyetemi tanulás közben pedig realizáltam, hogy az instrumentális zene szuperül működik nálam. Természetesen a Bridgerton rajongásom utat tört magának és a sorozatban elhangzó feldolgozásokat pörgettem folyamatosan. Sabrina Carpenter "Feather" és Dua Lipa "Houdini" számai szóltak leggyakrabban mostanában. A húgom unszolására pedig egy néhány új K-Pop dalt is sikerült megkedvelnem: Sweet Venom, illetve a Bite Me c. zenéket az ENHYPEN-től. A TikTok remixekről sem szabad megfeledkeznünk, hiszen ezekre is annyira sokszor táncoltam...Ren-től az Outside, valamint a Collide voltak a kedvenceim.

5. HoneyBeast:

Kétszer vettem részt HoneyBeast koncerten, mindkétszer SZIN-en. A koncertek mindig csodás hangulatban teltek, de a zenéket igazán csak az idei koncert után kezdtem el rendszeresen hallgatni. A szegedi vonatkozás miatt még szívesebben pörgetem a zenéiket.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

E-mail: jazoka.44@gmail.com

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen