Így telik egy napom — Karanténi változat

Sziasztook! Remélem mindenki jól van, aki olvassa ezt a bejegyzést. Mivel már volt egy korábbi postom, amiben leírtam Nektek a szuper kis reggeli rutinom (https://katonajazmin.blogspot.com/2019/09/mindig-bevalik-sulis-extra-gyors.html, azóta változott, szóval majd azt is elkészítem Nektek, amint visszatérünk az iskola négy fala közé), ezért gondoltam, hogy most leírom egy napomat a karanténban. Ugyanis, ha suliban vagyok, szerintem senkinek nem mondok újat azzal, hogy elmegyek, tanulok, hazajövök. Na de kezdjünk is bele!

7 órakor szoktam felkelni, egy órával később, mint ha suliba kéne mennem. Változó, hogy mikor hány órám van, és mikortól, ezért is használok egy órarend appot a laptopomon. Ezután lustálkodni szoktam, fésülködöm, felöltözöm, ágyazok, és előkészülök a 8 órakor kezdődő órámhoz. Ilyenkor szoktam még beadandókat írni, olvasni, vagy Nektek blogpostot írni. Enni, 8 óra után szoktam, szóval, ha 8-tól van órám, akkor csak 9 körül szoktam megreggelizni, utána fogat mosok. Az óráim közt szoktak lenni 1-2 órás szünetek, akkor is beadandókat szoktam írogatni. Anyukám is tanárnő, ezért többször végez egy órakor, én pedig délben. Ezért ebédelni általában csak 2-kor szoktunk. Ebéd után megint jön egy pár óra, és beadandózás. De van, hogy délután már csak filmezem vagy videóhívásban oldom meg a beadandókat a barátaimmal. 4 órakor szoktam kimenni családdal, szomszédokkal játszani a közös udvarunkba (társasház), és általában 6-ig vagy fél hétig kint szoktunk lenni naponta. 5-6 közt megvacsizom, és meg is mosom a fogam. Ezt követően általában még beadandókat szoktam írni, vagy filmezni, zenét hallgatni, olvasni és kibeszélni a sztorit a barátaimmal. 9-10 közt aludni szoktam, mivel eléggé le szokott fárasztani ez a sok tanulás. De persze hagyok időt a pihenésnek is. Ha még van kedvem szoktam kicsit Sims-ezni. Aki szereti a Sims 4 nevű játékot, annak ajánlom a húgom blogját: https://katonakira.blogspot.com/. Lessétek meg, ha érdekel Titeket.


Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen