Kreatív blogolás — Ez volnék én

Sziasztook! Mint látjátok volt már egy olyan bejegyzés a blogomon, melyben egy iskolai feladatot dolgoztam fel. A mostani post is ahhoz hasonló lesz, ugyanis a magyar beadandómat olvashatjátok most. Mivel több mint másfél éve vezetem a blogomat, sőt volt egy feltörésem is, és természetesen sokat változtam. Tehát ez a post egy bemutatkozás lesz. Azonban kicsit frissebb változatban. Nem is húzom tovább a szót, kezdjünk is bele!

Szia! Te, aki új vagy itt, engedd meg, hogy bemutatkozzak. Katona Jázmin Csillagnak hívnak, 16 éves vagyok és egy kis városban lakok a szüleimmel, a két testvéremmel és a cicá(i)mmal. Ha ide kattintasz, akkor megtudhatod, hogy miért is kezdtem el blogot írni. Elég sokszínű embernek tartom magam, ezért sok fajta különleges témából tudnak válogatni az olvasóim, amikor a blogomat olvassák. A címkék nagyban elősegítik az eligazodást, de itt van néhány példa. Van főzésről, utazásról, suliról és kreativitásról is posztom. Az utazós és a random gondolataim sorozat posztjai nevezhetőek a legnépszerűbb bejegyzéseknek. Célom megismertetni és akár megszerettetni az embereket a hobbijaimmal, kedvenc időtöltéseimmel vagy éppen a kedvenc zenéimmel és könyveimmel. A közel jövőre nézvést szeretném bővíteni a Blujo sorozatot, elkezdeni más sorozatokat is és több emberrel tervezek még közös bejegyzéseket is. Ha felkeltette az érdeklődésedet ez a rövid bemutatkozás, és úgy gondolod volna itt helyed, akkor várlak vissza nagyon-nagyon sok szeretettel.
 

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. A következő blogposztban találkozunk, addig is legyen csodaszép napotok és vigyázzatok magatokra! Virtuális ölelés minden kedves olvasómnak!🫶🏻

 

Tanács? Ötlet? Írj nyugodtan kommentet, e-mailt vagy üzenetet az alábbi platformok bármelyikén.

 

E-mail: jazoka.44@gmail.com

 

Instagram: @kjazmincsillag

Megjegyzések

  1. Halló, J u s m a n a d e !! Én hát... A fanfices blogot vezetem, meg majd nagyobb koromban, ha már elindultam az énekesi pályán, akkor szeretnék YouTube-os csatornát is, ahová majd a dalaimat, a hozzá tartozó videoklipeket is meg idióta könyves videókat lehet majd megnézni. Ott valószínűleg Peny Braveheart néven leszek fenn. Nagyon jó lesz, már alig várom, hogy megmutathassam a világnak a csodálatos klipeket, amiket kitaláltam!! Nagyon jók, meg majd tervezek covereket is, hiszen már nem is egy dalom van kész fejben... Alig várom. De úristen, annyira ultramenő lesz!! Nagyon brutál. Már tűkön ülök a várakozástól, hogy igy legyen. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Érettségi beszámoló — Hogyan lett kitűnő az érettségi bizonyítványom?

Kedvenc drogériás termékeim 2023-ban

Hogyan tanulok tableten? — Avagy milyen alkalmazásokat használok az egyetemen